Cartile dupa care unii cititori mi-au spus ca vor sa vada si filmele

Acestea sunt cartile dupa care unii cititori mi-au spus ca vor sa vada si filmele:

cartea-farul-de-la-capatul-inimii_catalin-dupu   cine stie ce aduc zorile_catalin dupu     LA EST DE LIBERTATE_catalin_dupu -dupu-istoria-se-scrie-acum-coperta-1

de ce bat clopotele de craciun_catalin dupu

One thought on “Cartile dupa care unii cititori mi-au spus ca vor sa vada si filmele

  1. Reblogged this on Istorie Evanghelica and commented:
    Eu sunt unul din cititorii care și-ar dori ecranizarea unora dintre romanele scrise de Cătălin Dupu. Mă refer printre altele și la povestea transpusă pe paginile romanului La est de libertate. Un roman despre două persoane care considera că libertatea poate fi obtinută în Occident.

Leave a Reply

