Cristi Tepes, omul Televiziunii si cel al Dacianului

cristi-tepes

Prima oara l-am vazut pe domnul Cristi Tepes recitand o poezie intr-o biserica din Iasi. Eu eram copil. Taica-meu urma sa predice.

Apoi, peste ani, ne-am intalnit la Teatrul Ion Dacian, unde impreuna cu el am realizat zeci si zeci de evenimente. Cate emotii, cate chestiuni de rezolvat!

Un moment memorabil a fost provocarea sa ca eu sa prezint inainte de un Paste, la Dacian, Cele 7 batalii de pe Golgota.

Mi-a spus asa: Daca esti actor, trebuie sa stii poemul asta. Pe dinafara!

Ceea ce a iesit a fost ceva deosebit. Pana si oamenii care nu aveau nimic cu biserica… au fost miscati.

Am fost impreuna, chemat de catre dumnealui, la inmormantarea poetului si omului politic Ioan Alexandru. Pe drum am tot depanat amintiri.

Multumesc.

Dupa aceea ne-am intalnit, cam 2 ani de zile pe holurile TVR, unde aveam amandoi emisiuni.

Cristi Tepes este, fara indoiala, primul jurnalist TV evanghelic din Romania si istoria neoprotestantilor de la noi nu il poate ocoli.

Si nu numai atat: a stiut sa nu dea jos haina credintei, cand iesea din biserica…

Cand am aflat ca a murit, am zis ca nu e adevarat, ca nu se poate. Poate…

Acum Cristi Tepes a plecat acasa… Si inima inca ii bate…

 

Catalin Dupu

3 thoughts on “Cristi Tepes, omul Televiziunii si cel al Dacianului

  1. Pingback: Cătălin Dupu – Cristi Țepeș a știut să nu dea jos haina credinței când ieșea din biserică | Istorie Evanghelica

  2. Pingback: Cătălin Dupu: Cristi Ţepeş a ştiut să nu dea jos haina credinţei, când ieşea din biserică… | Romania Evanghelica

  3. Pingback: Almanah evanghelic (6) | Revista România Evanghelică

Leave a Reply

