Romanul LA EST DE LIBERTATE mi-a frant inima…

cartea _la-est-de-libertate_catalin_dupu

 

O alta impresie venita din partea unui cititor de peste hotare: Am citit una dintre cartile pe care le-ati scris. Romanul LA EST DE LIBERTATE mi-a frant inima… Finalul, descrierea vietii din acea perioada, Romania de atunci, a fost o lectura foarte buna, cum spunem noi pe aici.

One thought on “Romanul LA EST DE LIBERTATE mi-a frant inima…

  1. Felicitari pentru subiectul libertatii atât de atins și trimis în uitare chiar de aceia ce-o striga azi.. Mi-aș dori mult sa fiu posesoarea acestei carți, Mulțumesc! Sunt onorata să fiu parte a prietenilor din jurul darului lui Cătălin Dupu.

Leave a Reply

