Volumul de versuri AM DAT INGRIJORAREA PE-O MINUNE

am dat ingrijorarea pe-o minune-Catalin dupu

Volumul de versuri AM DAT INGRIJORAREA PE-O MINUNE abia a iesit catre cititori. Este a XV-a carte pe care am publicat-o. Postfata apartine prof. dr. Mihaela Constantinescu. Iata cateva randuri din prefata cartii:

Aceste versuri le-am scris sub Inspirația Divină între anii 1994 și 2015, adică pe o lungă perioadă de timp, în țară, în Croația, Slovacia și… pe unde am mai ajuns.

Cum era și firesc, rândurile în rime de dragoste le-am însemnat imediat după căsătorie. Mulțumesc, Andrada…

Aștern versuri rar și îmi fac bine. Multe dintre ele, ne-publicate în acest volum, au devenit texte pentru cântecele Andradei din albumele Prietenul meu și E-mail-uri de Iubire și două music-hall-uri, de care amintesc mai încolo. Alte poezii le-am publicat în cărţile pe care le-am semnat până acum şi probabil vor mai apărea. La fel s-a întâmplat şi cu unele versuri tipărite îm câteva reviste.

Îmi doresc ca şi prin această carte gustul pentru poezie și …lectură să crească, în mod special la cei tineri și copii.

Fie ca prin Mesajul paginilor de față, mulți să înțeleagă și să-L aleagă pe Isus Hristos ca Domn și Iertător de păcate, Cel care ne oferă Viața Veșnică în dar…

Întâlnirile cu cititorii mi-au plăcut și oriunde am călătorit ne-am bucurat împreună de moment alese.

Aprecieri pentru toţi aceia care sunt alături de noi în Slujirea creştină,  oriunde v-aţi afla.

Împreună putem mai mult și mai bine.

Ai dat îngrijorarea pe-o minune?

 

One thought on “Volumul de versuri AM DAT INGRIJORAREA PE-O MINUNE

  1. Reblogged this on Istorie Evanghelica and commented:
    Cătălin Dupu ne surprinde plăcut cu o carte de poezie. După cum mărturisește și autorul, versurile acestei poezii au fost scrise pe parcursul mai multor ani.
    Felicitări !

Leave a Reply

