11 impresii despre cartile publicate

De curand, pe pat de spital, mi-am alinat suferinta recitind doua din cartile dumitale, frate drag. Domnul sa te binecuvanteze in lucrare. – Ileana David

Am luat cartea LA EST DE LIBERTATE si, desi eram obosit, am zis sa incep s-o citesc. Mai tarziu trebuia sa sting lumina sa dorm, dar nu am putut sa las cartea. Vroiam sa vad ce se intampla mai departe.  Scrieti in continuare. – muzician

 

O ZI PERFECTA- catalin dupu web

Am citit cartea O ZI PERFECTA. Are foarte mult simt al umorului, am ras cu lacrimi. I-am dedicat un weekend. Felicitari, Catalin.  – Florin Bucur

Un inginer, impresie : Am citit una dintre cartile pe care le-ati scris. Romanul LA EST DE LIBERTATE mi-a frant inima… Finalul, descrierea vietii din acea perioada, Romania de atunci, a fost o lectura foarte buna, cum spunem noi pe aici.

Dacă începi să citești o carte de-a lui Cătălin Dupu, cu siguranță n-o mai lași până nu o termini. – cititoare, SUA

marele secret al vietii_catalin dupu

Un talent în plină și energică afirmare căruia în doresc din tot sufletul mult succes! – scriitoarea Silvia Kerim

Trei liceeni ti-au citit romanul MARELE SECRET AL VIETII si mi-au spus ca doresc sa mai abia din cartile tale. – misionar

Am fost onorat sa primesc una din cartile dvs. Succes! In curand voi publica si eu un volum. – poet

Vreau sa am in biblioteca toate cartile pe care le-ati scris. – cititoare

Cu Marele secret al vietii m-am apucat si eu de citit. – liceeana

Din cate stiu acest subiect din AMBASADORUL nu a mai fost tratat astfel la noi. – autor de marturii comuniste

Leave a Reply

