Prima carte pe care am citit-o cu sufletul la gură – Vasi Tomuta

vasi t

Pentru mine, romanul “O zi perfectă”, scris de Cătalin Dupu, cred că este prima carte pe care am citit-o cu sufletul la gură, într-un timp foarte scurt.
Ţin să menţionez faptul că, mi-a plăcut foarte mult, cum autorul a reuşit printr-o măiestrie unică să mă captiveze şi să mă poarte martor ocular prin toate scenele cărţii, prin următoarele elemente: îmbinarea trecerilor de la un cadru la altul, printr-un mod de scriere aproape insesizabil pentru schimbarea cronotupului acţiunii romanului, graţie modurilor de expunere, precum descrierea, dialogul şi monologul interior; toate acestea mi-au insprirat un ansamblu de emoţii şi trări, precum: amuzament, râs, referitor la descrierea scenelor comice de cuplu, dintre Beatrice şi Razvan; de asemenea am mai trăit şi sentimente de mister şi suspans după declanşarea intrigii, prin acţiunile detectivilor de căutare a autorilor crimei notarului. În text am mai mai observat foarte frumos reliefate cele cinci momente ale subiectului literar (expoziţiunea, intriga, desfăşurarea acţiunii, punctul culminant şi deznodământul.
Doresc să concluzionez, prin a spune, că aceasta carte fără dar şi poate creionează şi portretizează cu multe detalii, cele trei universuri, ale acestei ere informaţionale, la fracţiune de secundă, în care trăim şi adesea uitam unde putem găsi adevărata fericire. În opinia mea, această eră mai cuprinde: universul societăţii noastre, în care comunicările virtuale devin tot mai mecanice, universul tinerilor; al persoanelor mai în vârstă; al familiei şi Universul de întelepciune, Biblia, Cuvântul lui DUMNEZEU, fără de care nu există fericire pentru nici un pământean, il subscriu pe autor! 🙂 DUMNEZEU să vă binecuvânteze pentru această carte şi El să vă dea inspiraţie în continuare!

de Vasi Tomuta

Leave a Reply

